V cestě produktů k zákazníkovi nestojí žádný prostředník v podobě obchodního řetězce nebo dalšího dodavatele. Výrobky doručujete pouze na naše překladiště, odkud je skrze naši logistiku zavážíme přímo zákazníkům do Nákupních skupin. Je pouze na vás, v jaké dny byste nám objednávky na překladiště doručili.
Protože vás propojíme přímo s koncovým zákazníkem, můžete své produkty prodávat za ceny srovnatelné s těmi, za které je prodáváte sami. Naše provize je 30 %. Pokrýváme tak náklady na naši logistiku a zároveň si ji dělíme s Organizátorem společných nákupů, který získá až 7,5 %.
Díky principu společného nakupování v Nákupních skupinách umíme zaručit dostatečný objem v objednávce. Víme moc dobře, že doručovat jeden produkt se nevyplatí, proto si můžete stanovit libovolnou minimální hodnotu objednávky. Získáte tak jistotu jasného odbytu už dopředu.
Všechno platí zákazníci předem a vybrané peníze vám pošleme v rámci vyučtování vždy k 1. a 15. dni v měsíci. Faktury za zboží za vás pro všechny zákazníky vystavíme a rozešleme, stejně jako je dáme k dispozici vám. Nechceme vás zatěžovat zbytečným papírováním.
S radostí o vás řekneme světu a představíme vaši značku a příběh u nás na webu i na sociálních sítích. Komunity, které se okolo našeho projektu scuknou, budou vaše jméno s radostí šířit dát, protože když jim váš produkt zachutná, věřte, že si to nenechají pro sebe.
Záleží nám na tom, abyste své produkty mohli prodávat za odpovídající ceny s férovou marží. Abychom vám mohli pomoct dostat objednané produkty k zákazníkům, účtujeme si provizi 30 % a dělíme si ji s Organizátory nákupů, kteří získají až 7,5 % jako odměnu za svou práci s organizací a výdejem objednávek. Část provize pokrývá naši logistiku a překladiště, na které byste nám zboží dovezli. My jej poté podle objednávek roztřídíme a doručíme do Nákupních skupin, kde si ho vyzvedne zákazník. K provizi musíme jako plátci DPH připočíst ještě 21 %.
Princip společného nakupování je opřený o Nákupní skupiny a jejich Organizátory farmářských nákupů. Organizátor spustí společný nákup, jednotliví členové Skupiny nakoupí a předem zaplatí online, nemusíte se tak trápit s žádnými platbami. Nákup ve Skupině probíhá vždy 7 dní, poté vám přijde jedna hromadná objednávka, kterou zavezete na naše překladiště.
Celou objednávku pošlete nebo doručíte na naše překladiště, odkud ji Organizátorům doručíme my. Protože zákazníci se na produkty těší, vždy je potřeba dodržet daný termín, do kdy zboží doručit. Zboží můžete dovézt sami nebo poslat spedicí.
Jakmile objednávku doručíte na naše překladiště, nemusíte se dál o nic starat. Zboží Organizátorovi doručíme my, on jej pro všechny zákazníky připraví a následně jim ho předá. Svou férovou odměnu najdete nejpozději za 14 dní na svém bankovním účtu.
Prodejní ceny si můžete nastavit podle svého uvážení (pokud máte e-shop, doporučujeme nastavit stejné ceny) a při jejich stanovení nezapomeňte na naši provizi 30 %. Mrkněte na příklad výpočtu výše na této stránce.
Dopravu prodejcům neproplácíme. Díky vyššímu počtu objednávek, které od nás najednou získáte, by se vám mělo vyplatit vše zavést nebo poslat zdarma. Pokud se vám to přesto nevyplatí, doporučujeme vám navýšit cenu produktů.
Každý zákazník platí zboží předem, potřebuje tedy svůj daňový doklad. Nechceme vás zatěžovat zbytečným papírováním, proto faktury vystavíme a rozešleme za vás. Jsou označeny speciální číselnou řadou, kterou si můžete sami nastavit v administraci. Všechny faktury máte k dispozici ve svém profilu ke stažení a budeme vám je zasílat také s pravidelným vyúčtováním vždy jednou za 14 dní.
Pokud byste z nějakého důvodu nechtěli, abychom faktury vystavovali za vás, můžete si to tak nastavit.Vyúčtování směrem k vám děláme 1x za 14 dní, vždy k 1. a 15. v měsíci. Na účet vám zašleme částku sníženou o naši provizi a e-mailem také fakturu za provizi, která je již uhrazena zápočtem. Zároveň vám spolu s vyúčtováním zašleme veškeré faktury, které jsme za dané období vydali zákazníkům za vás. Nemusíte tak vystavovat žádné faktury, uděláme vše za vás. Souhrn vyúčtování, fakturu za provizi i všechny faktury vystavené zákazníkům si můžete také jednoduše stáhnout v administračním rozhraní.
V současné době můžeme zajistit doručení zboží zákazníkovi pouze skrze naši logistiku, kdy je potřeba dovézt produkty na naše překladiště. Pokud je pro vás naše překladiště příliš daleko, můžeme vás zkusit propojit s jiným naším dodavatelem, který se nachází ve vašem okolí a na naše překladiště zaváží.
I to se může stát, proto vám vždy po skončení nákupu v Nákupní skupině posíláme souhrn celé objednávky ke kontrole. Pokud zjistíte, že některou z položek nemáte, z objednávky ji jednoduše odstraníte, my pak dáme vědět zákazníkům. Faktury zákazníkům vystavujeme až poté, co nám objednávku finálně potvrdíte.
Naším společným cílem je spokojený zákazník, který si odnese domů všechny dobroty, které si objednal. Na začátku spolupráce si společně ujasníme vaše očekávání ohledně obratu a výše objednávek, pod kterou se vám produkty na náš sklad dlouhodobě nevyplatí dovážet. Jakmile váš profil aktivujeme a zákazníci od vás budou moct začít objednávat, uděláme vše pro to, aby byl váš obrat co možná nejvyšší. Pokud byste přeci jen nebyli s objemem objednávek spokojeni, je možné naši spolupráci kdykoliv ukončit.
Pokud chcete prodávat na Scuk.cz, vytvořte si zde jednoduše svůj profil.
Nejdříve si vytvořte uživatelský účet